среда, 12 декабря 2012 г.

САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ


САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛIТЕРАТУРИ проведеного студенткою групи УР5
  
Тема: РМ Підготовка до написання пейзажного етюду 

Мета: ознайомити учнів з етюдом як одним із жанрів епічного твору,
   підготувати учнів до написання етюда; розвивати образну мову учнів,
   навички добирати до теми матеріал із різних джерел; виховувати
   любов до природи рідного краю.

 Обладнання: грамзаписи пісень про осінь у виконанні майстрів    української
          естради, картини В. А. Толкача Осінь на Поліссі,
            І. В. Вологдіна Біля річки Івотки, роздатковий
 Ілюстративний матеріал, зразки поетичних та прозових                         творів,Ілюстрації до теми Осінь.

Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Урок був проведений згідно усіх норм та вимог. Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань сприяли реалізації поставленої мети:ознайомити учнів з етюдом як одним із жанрів епічного твору,
   підготувати учнів до написання етюда; розвивати образну мову учнів,
   навички добирати до теми матеріал із різних джерел; виховувати
   любов до природи рідного краю.

Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів.

Намагалася оптимально поєднати словеснi, наочнi, репродуктивнi та пробемно-пошуковi методи роботи. Використовуючи метод бесіди, я намагалася розвивати комунікативні вмiння учнів, навчити їх робити висновки.
Використані та поєднані такі методи і прийоми роботи: 
слово вчителя, робота в группах.
  Результативність роботи на відповідному уроцi.
Учні засвоїли тему,написали етюди.
  Що б змінили у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробили
Змiнила би формулювання окремих питань бесiди. Та убрала вчительку, яка завжди відволікае дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий