Етап уроку
|
Результати спостережень
|
Помилки, недоліки та
зауваження
|
|||
Тема,
мотивація
навчальної діяльності
|
Тему уроку («Життя і творчість
Миколи Хвильового») оголошено вчителем, записано на дошці. Необхідність
вивчення зазначеної теми було аргументовано «загадковою» смертю письменника,
а також згадками про шалену популярність прозаїка в 20-х рр. ХХ ст.
|
||||
2.
|
Тип уроку і його
зв’язок з попередніми уроками
|
Урок засвоєння нових знань.
Урок пов’язаний із попередніми оглядовими заняттями, на яких учитель подавав
відомості про літературний процес 20-х рр. ХХ ст., окреслив політичну
ситуацію того часу.
|
|||
3.
|
Розподіл часу на окремі
компоненти. Організаційна злагодженість уроку
|
Урок побудовано пропорційно
згідно з вимогами до сучасного уроку (учитель використав усі необхідні
елементи уроку). Урок можна було умовно поділити на 3 частини: основні дати
життя й творчості письменника; літературна дискусія 1925- 28 рр.; основні
тези памфлетів прозаїка.
|
|||
4.
|
Мета уроку і розумові
завдання. Створення проблемної ситуації
|
Мету уроку було оголошено.
|
|||
5.
|
Зміст і обсяг вивченого
на уроці
|
Матеріал було дібрано
відповідно до теми. Урок відповідає дидактичним і загальнопедагогічним
вимогам.
|
Через великий обсяг матеріалу
вчитель мусив форсувати урок (за програмою для вивчення памфлетів Миколи
Хвильового може виділятися окремий урок (на розсуд учителя).
Матеріал можна було б подавати
з більшою емоційністю, що зумовило б більшу зацікавленість учнів.
Учитель зазначив, що «камо
грядеши» ― це польський вислів (можливо автоматично виникла асоціація з
романом польського письменника Г. Сенкевича «Que vadis»). «Камо грядеши» ―
церковнослов’янський вислів.
|
||
6.
|
Мовна,
художньо-естетична та виховна цінність навчального матеріалу. Оформлення
записів на дошці
|
Навчальний матеріал повністю
відповідає темі уроку, має виражене виховне значення, сприяє естетичному
розвиткові дітей.
|
Учитель використовував лише
вербальні засоби навчання (шкільна лекція), найбільш важливий матеріал
записував на дошці.
|
||
7.
|
Мовлення вчителя і
учнів
|
Учні у своєму мовленні
послуговуються русизмами. Деякі учні розмовляють лише російською (це
пояснюється багатонаціональністю класу). Учитель намагався виправляти
помилки.
|
|||
8.
|
Застосування методів та
методичних прийомів
|
Було проведено класичний урок
із застосуванням учителем пояснювально-ілюстративного та евристичного
дидактичних методів; методичні прийоми відповідали методам.
|
|||
9.
|
Дотримання правил
ефективної методики викладання, використання нетрадиційних форм навчання
|
Елементи інтерактивного та
особистісно орієнтованого уроків не використовувалися.
|
|||
10.
|
Облік та оцінка знань,
умінь і навичок учнів; обґрунтування поставлених оцінок. Підготовка класу до
виконання домашнього завдання
|
Оцінки були оголошені й
аргументовані. Домашнє завдання учитель оголосив та прокоментував наприкінці
уроку.
|
|||
четверг, 13 декабря 2012 г.
Результати спостережень
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий