Те що ви подали не називається конспектом, у ньому лише поверхово відображена основний навчальний матеріал, але як буде відбуватися органзація навчальної діяльності учнів не видно. Вимог розгорнутого конспекту тут не дотримано. Але й не всі вимоги план-конспекту тут витримано. Без сторінки підручника нічого сказати про доцільність змісту вашої роботи не можливо. Тема "Написання прикметникових прізвищ, а подаєте правопис, передачу російських прізвищ україснькою" - це якась невідповідність!
Взагалі якийсь куций урок, де текстова основа, де творчі завдання, де формування теоретичних знань і практичних умінь? Ви не подаєте ні сторінки учнівського зошита, ні записів на дошці - як можна щось зрозуміти з такого конспекту?
Те що ви подали не називається конспектом, у ньому лише поверхово відображена основний навчальний матеріал, але як буде відбуватися органзація навчальної діяльності учнів не видно. Вимог розгорнутого конспекту тут не дотримано. Але й не всі вимоги план-конспекту тут витримано.
ОтветитьУдалитьБез сторінки підручника нічого сказати про доцільність змісту вашої роботи не можливо. Тема "Написання прикметникових прізвищ, а подаєте правопис, передачу російських прізвищ україснькою" - це якась невідповідність!
Взагалі якийсь куций урок, де текстова основа, де творчі завдання, де формування теоретичних знань і практичних умінь? Ви не подаєте ні сторінки учнівського зошита, ні записів на дошці - як можна щось зрозуміти з такого конспекту?
ОтветитьУдалить